Manapság az emberek többsége jelen van a közösségi oldalakon. Egészen addig veszélytelen a dolog, amíg valaki a mindennapi életéből oszt meg mozzanatokat, pillanatokat az életéből. Azonban, ha üzleti céllal használja a közösségi médiát, akkor bizonyos szabályokra oda kell figyelni, hacsak nem szeretnénk milliós büntetést kapni.
[wp_ad_camp_1]
A közösségi média üzleti célú használatáról itt tájékozódhat! A közösségi média üzleti célra való használata kapcsán nagyon fontos, hogy bizonyos szabályokkal tisztában legyünk vagy legyen egy olyan szakemberünk, aki ezekkel tisztában van, ugyanis a meggondolatlan posztolásnak több millió forintos büntetés lehet az ára. Talán a legjobb példa az MTI híre szerint Rubint Réka cégeinek, az Alakreform Kft-nek három millió forintos és a The Body Shop termékeket forgalmazó Avanzo-Trade Kft két millió forintos büntetése. Ugyanis a Facebookon és az Instagramon egyértelműen és jól láthatóan fel kell tüntetni, ha egy híres ember ellenszolgáltatásért cserébe reklámoz egy bizonyos szolgáltatást. Ha ez nem történik meg, akkor a poszt közétevőjét és a termék értékesítőjét egyaránt felelősségre vonják.
Ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni, a termékeket vagy szolgáltatásokat reklámozó termékek esetében #reklám jelölést kell alkalmazni. Ha üzleti tevékenységről van szó, kár lenne egy ilyen apró hiba miatt milliókat kifizetni, ezért, ha biztosra akarunk menni, akkor érdemes egy social media manager segítségét kérni, aki nem csak a szabályok betartására ügyel, hanem arra is, hogy megfelelő minőségű képek és szövegek kerüljenek ki a weboldalra. Ezenkívül a folyamatosan változó szabályozásokkal is tisztában van. Ha szeretnél bővebben tájékozódni a témában, akkor látogass el az atpszovegiras.hu weboldalra, ahol minden információ megtalálható egy helyen!